:/

Odavno se kanim pisati… Neda mi se.. Da otvorim novi blog pa krenem ono kao ispocetka vala na prvom postu bi svi znali ko sam 🙂 u nekim stvarima nazalost, moji se stavovi ne mjenjaju, a u nekim na svu srecu ostaju isti.. Ovo nazalost se ne mjenjaju jos imam sabura za bivseg i njegovu majku, a ovo na svu srecu, isti su mi filinzi za dzihad mudzahide 😀 😀 😀 hop u prvom postu ja namah u zabranjenu zonu 🙂 Al nejmam inspirejšn da pisem o Siriji i ev sad o Egiptu.. jedino da kazem da Egipat u jednom danu dozivi Srebrenicu (s razlikama ali hajr) a fb bruji o utakmici i zaboga zlostavljanom magarcu u C.G. :((( Ljudi su isti, ljudi se ne mjenjaju.. ali takav je insan.. na hajr.. Pokusala sam da ubacim sliku imancice i njene frizure ali mi ne ide.. ja kao vrli poznavalac ove tehnike cu da to ostavim za neki iduci post ili da budem preciznija ako mi ko dodje pa da uradi umjasto mene ili mi mozda u pp objasni na koji nacin da to uradim :)))
esselamu alejkum we rahmetullahi we berekatuhu

nursajifa
Naredi celjadi svojoj da molitvu obavljaju i ustraj u tome! Mi ne trazimo od tebe da se sam hranis, Mi cemo te hraniti! A samo one koji se budu Allaha bojali i grijeha klonili ceka lijep svrsetak...

Komentariši